Echipă de design premiată
Scopul nostru este să creăm o conexiune emoționala cu inima clienților nostri prin design și experiență. Suntem întotdeauna conștienți pentru cine facem designul și ce vrem să creăm. Ne bucurăm de capacitatea noastră de a inspira și de a entuziasma lumea, de a provoca, de a influența și a forma viitorul.
ADN-UL DESIGNULUI GROHE
Cele trei elemente de semnătură aduc continuitate în designul produselor noastre. Acest ADN vizual este carateristic lui GROHE - permite clienților noștri să identifice intuitiv produsele GROHE dintr-o privire.
Cerc
Cercul este folisit pentru a evidenția funcția unui produs și se găsește în zone funcționale pentru a fi un punct de orientare pentru utilizator.
7 grade
Unghiul mânerului robinetului și a pipelor de scurgere este setat la exact 7 grade. Cercetările arată că această înclinare subtilă îmbunătățește experiența utilizatorului.
Pastila
Pastila simbolizeaza filosofia GROHE de design "Sensual Minimalism" și este o invitație la folosirea produsului.