Garanție
Ce pot face dacă nu găsesc factura mea?
În cazul în care ai probleme în timpul garanției, GROHE are nevoie de factură. Dacă factura nu este disponibilă, costurile nu vor fi acoperite de GROHE.
Care este costul reparației dacă produsul nu mai este în garanție?
Dacă produsul nu mai este disponibil, costurile nu vor fi acoperite de GROHE. Pentru mai multe detalii, te rugăm să ne contactezi.
Produsul este defect. Ce pot face?
Te rugăm să ne contactezi dacă produsul tău este defect.
Ce este inclus în garanția GROHE?
Pentru a afla mai multe detalii despre garanție, te rugăm să accesezi următorul link:
https://www.grohe.ro/ro_ro/serviciile-noastre/garantia/garantia.html
Ce perioadă de garanție au produsele GROHE?
Perioada de garanție depinde de categoria de produse. Pentru a afla mai multe detalii despre garanție, te rugăm să accesezi următorul link:
https://www.grohe.ro/ro_ro/serviciile-noastre/garantia/garantia.html
Perioada de garanție este la fel în toate țările?
Perioada de garanție este aceeași în toate țările. Pentru a afla mai multe detalii despre garanție, te rugăm să accesezi următorul link:
https://www.grohe.ro/ro_ro/serviciile-noastre/garantia/garantia.html
Garanția acoperă și piesele de schimb?
Garanția acoperă și piesele de schimb. Perioada de garanție depinde de categoria de produse. Pentru a afla mai multe detalii despre garanție, te rugăm să accesezi următorul link:
https://www.grohe.ro/ro_ro/serviciile-noastre/garantia/garantia.html