Informații generale

FAQ - Comenzi & Retur, Piese de schimb și Service

Cum pot lua legatura cu echipa de vânzări GROHE pentru o comandă bulk?

GROHE operează în multe țări. Pentru a lua legătura cu GROHE, te rugăm să accesezi acest link:

https://www.grohe.com/en/corporate/grohe-in-your-country.html

Cum pot returna un produs?

Pentru a returna un produs, te rugăm să ne contactezi pentru a verifica opțiunile disponibile.

https://www.grohe.ro/ro_ro/serviciile-noastre/contact/

Produsul primit este deteriorat. Ce pot face?

Te rugăm să ne contactezi pentru a verifica opțiunile disponibile.

https://www.grohe.ro/ro_ro/serviciile-noastre/contact/

Service

Cum pot repara produsele GROHE?

Dacă ai nevoie de reparații, te rugăm să ne contactezi pentru a intra în legătura cu echipa de service.

Cum pot repara singur/ă produsele GROHE? Sau ar trebui să iau legătura cu GROHE pentru asta?

În principiu, noi recomandăm ca reparațiile să fie făcute de echipa de service sau de un instalator autorizat. Pentru a programa o întâlnire, te rugăm să ne contactezi.

https://www.grohe.ro/ro_ro/serviciile-noastre/contact/

Piese de schimb

Pot comanda piese de schimb direct de la GROHE?

Nu. Toate piesele de schimb sunt comercializate doar prin partenerii GROHE.

Unde pot afla care este piesa de schimb potrivită?

Te rugăm să verifici fișa tehnică a produsului. Acolo vei găsi toate piesele de schimb, inclusiv codurile SKU.

Cum pot afla ce piesă de schimb este necesară?

Te rugăm să ne contactezi pentru a discuta cu un specialist.

Cum pot afla dacă am piesa de schimb potrivită pentru produsul meu?

Te rugăm să verifici fișa tehnică a produsului. Acolo vei găsi toate piesele de schimb, inclusiv codurile SKU.