CINE SUNTEM

DESPRE GROHE

GROHE este un brand de renume mondial pentru soluții complete de baie, bucătărie și accesorii. Din 2014 GROHE face parte din portofoliul celui mai puternic producător japonez de produse pionierat dedicate apei și locuințelor, LIXIL. Din dorința de a oferi "Pure Freude an Wasser”, fiecare produs GROHE urmărește valorile de brand ale calității, tehnologiei, designului și durabilității.

Brandul oferă soluții de produse care îmbunătățesc viața, precum și servicii cu portofoliile sale dedicate GROHE QuickFix, GROHE Professional și sub-brandul premium GROHE SPA. Toate răspund nevoilor specifice ale partenerilor de afaceri profesioniști ai GROHE și ale grupurilor țintă diferențiate ale acestora.

Având apa în centrul activității sale, marca contribuie la strategia de impact a LIXIL cu un lanț valoric de economisire a resurselor: de la producția neutră în CO2*, eliminarea plasticului inutil din ambalajul produsului, până la tehnologiile de economisire a apei și a energiei, cum ar fi GROHE Everstream, un duș cu recirculare a apei.

Datorită ecosistemului de comunicare hibrid GROHE X, marca oferă impulsuri suplimentare industriei. Fie că este digital în hub-ul experienței mărcii, fizic sau hibrid în GROHE X Brand & Communication Experience Center din Hemer, Germania sau pe drum cu GROHE X Motion Trucks, brandul conectează oamenii pentru a contribui la scopul LIXIL de a „face casele mai bune o realitate pentru toată lumea, pretutindeni”.

*include proiecte de compensare CO2, mai multe pe grohe-x.com/sustainability

DESPRE LIXIL

LIXIL (TSE Code 5938) realizează produse de pionierat dedicate apei și locuințelor, care soluționează zilnic provocările din viața reală, făcând ca locuințele mai bune să devină o realitate pentru toată lumea, peste tot. Bazându-ne pe moșternirea noastră japoneză, creăm tehnologii de vârf și inovăm pentru a face produse de înaltă calitate care transformă casele. Dar diferența LIXIL este modul în care facem acest lucru; printr-un design cu sens, cu spirit antreprenorial, cu dăruire pentru îmbunătățirea accesibilității în toate și o creștere economică responsabilă. Abordarea noastră prinde viață prin branduri de top din industrie, printre care INAX, GROHE, American Standard și TOSTEM. Aproximativ 55.000 de colegi care operează în peste 150 de țări sunt mândri să facă produse care ating viața a peste un miliard de oameni în fiecare zi. Aflați mai multe pe www.lixil.com.

Valorile brandului nostru

Calitate, tehnologie, design și durabilitate. Patru valori ale mărcii care ilustrează angajamentul nostru de a crea experiențe excepționale. Ne setăm standardele foarte sus pentru a ne asigura ca mereu când pornești bateria GROHE sau pășești într-un duș GROHE poți să simți diferența.

CALITATE

CALITATE

Rețeaua globală de producție a LIXIL cuprinde 79 de fabrici în zece dintre piețe pentru a satisface cererea oriunde în lume. Printre acestea, cinci locații de producție din trei piețe operează pentru marca GROHE. Toate fabricile respectă aceleași standarde și procese și îndeplinesc toate cerințele fără compromisuri în ceea ce privește finisarea și funcționalitatea la nivel mondial.
Rețeaua de producție este realizată pentru a scala inovațiile de lungă durată ale produselor GROHE și este gata să producă la cele mai complexe specificații într-un mediu de înaltă tehnologie.
De la materie primă până la livrarea produselor finite – organizația se mândrește cu un volum de producție de peste 90%. Aceasta include producția internă de cartușe GROHE, care sunt inima fiecărei baterii, oferindu-i durabilitate și senzația unică GROHE. În combinație cu procese uniforme, fiecare fabrică oferă cea mai înaltă calitate și satisfacție clienților.

TEHNOLOGIE

TEHNOLOGIE

Înca de la începuturile sale în urmă cu peste 80 de ani, GROHE a fost pionierat în inovații în baie și bucătărie.
De la dezvoltarea primului „termostat al oamenilor” în 1956 până la dezambutelierea apei potabile cu sistemele de apă GROHE în 2009 și lansarea primelor baterii tipărite pe metal 3D în 2019. Axat pe nevoile clienților, GROHE creează viață -soluții de produse îmbunătățite și durabile care oferă valoare adăugată pentru consumatori.
Totuși, fiecare produs GROHE își are rădăcinile în regiunea germană Sauerland: recent deschis la sfârșitul anului 2018, centrul de cercetare și dezvoltare din Hemer, Germania, oferă tehnologii de ultimă generație care depășesc continuu granițele imposibilului.

Laboratorul din Hemer este primul laborator de dezvoltare din industria sanitară care a fost reacreditat cu succes de DAkkS, organismul german de acreditare, pentru testarea produselor.
Acreditarea reduce timpul dintre dezvoltarea produsului și lansarea pe piață, deoarece lansările de produse sunt efectuate și aprobate de laboratorul propriu al companiei în conformitate cu procedurile de testare independente.

DESIGN

DESIGN

La cele șase studiouri de design interne majore din Tokyo, Tokoname, New York, Londra, Düsseldorf și Singapore, echipa LIXIL Global Design creează experiențe distinctive pentru mărcile sale emblematice, pe baza analizei cuprinzătoare a tendințelor și a informațiilor consumatorilor. Combinând această abordare de design bazată pe experiență cu tehnologiile avansate LIXIL, marca dezvoltă produse semnificative care rezolvă provocările din viața reală și adaugă valoare vieții de zi cu zi a atâtor oameni din întreaga lume. Pentru marca GROHE, echipa din Düsseldorf are grijă ca fiecare produs GROHE să respecte această promisiune.

SUSTENABILITATE

SUSTENABILITATE

Având apa în centrul activității sale, GROHE contribuie la strategia de impact a LIXIL printr-un lanț valoric de economisire a resurselor: de la producția neutră în CO2*, eliminarea plasticului inutil din ambalajul produselor, până la produse care economisesc apă și energie. tehnologii precum GROHE Everstream, un duș cu recirculare a apei. Luptând pentru cele mai înalte niveluri de sustenabilitate de peste 20 de ani, GROHE urmărește în mod constant o abordare de sustenabilitate la 360 de grade care încorporează în egală măsură angajații, furnizorii, clienții, procesele, produsele și responsabilitatea socială.

*include proiecte de compensare CO2, mai multe pe grohe-x.com/sustainability

Descoperiți mai multe despre pasiunea noastră pentru apă și scufundați-vă în subiectele de design, durabilitate, SUSTENABILITATE, calitate și tehnologie pe centrul nostru de experiență digitală GROHE X.