SOLICITAȚI REPARAȚIA ÎN GARANȚIE

Pentru a înregistra o reclamație completați formularul de pe site-ul groheservice.ro

Pentru a asigura cea mai înaltă calitate a serviciilor oferite, dorim să vă informăm că, în conformitate cu reglementările legale, timpul de examinare a unei reclamații poate fi de până la 14 zile din momentul primirii unei cereri completate corect.

ÎNTREBĂRI FRECVENTE:

CUM VOI FI INFORMAT DESPRE SOLUȚIONAREA RECLAMAȚIEI?

Informațiile privind soluționarea reclamației pot fi furnizate de către un tehnician de service în timpul vizitei, prin intermediul portalului de reclamații sau sub forma unui e-mail.

ÎN CÂT TIMP MĂ VA CONTACTA PERSOANA DE SERVICE DIN MOMENTUL DEPUNERII RECLAMAȚIEI?

În conformitate cu legislația în vigoare, timpul pentru examinarea unei reclamații este de până la 14 zile de la momentul primirii unei cereri completate corect.

TREBUIE SĂ DEMONTEZ PRODUSUL?

Vă recomandăm să nu demontați produsul. Dacă demontarea este necesară pentru examinarea cererii dumneavoastră, veți fi informat despre aceasta de către departamentul de reclamații.

CARE ESTE PERIOADA DE GARANȚIE PENTRU UN PRODUS?

Toate informațiile referitoare la garanție pot fi găsite în secțiunea: Condiții de garanție

CUM POT VERIFICA STATUSUL RECLAMAȚIEI?

Statusul reclamației poate fi verificat pe portal, după autentificare sau contactând direct departamentul de reclamații.

CE TREBUIE SĂ FAC DACĂ NU MĂ POT CONECTA?

După finalizarea cererii, se creează automat un cont. În cazul unei probleme la autentificare, trebuie mai întâi să vă resetați parola, dacă această acțiune nu funcționează, vă rugăm să contactați departamentul de reclamații prin telefon sau e-mail.

Întrebarea dumneavoastră nu se regăsește în lista de mai sus?

Accesați FAQ