Instalare și întreținere

INSTALARE USOARA

Noțiuni de bază și de funcționare au fost conceput pentru a fi totul cat mai simplu. Urmăriți videoclipul pentru instrucțiuni pas cu pas despre fiecare aspect al montajului sistemului de apă GROHE Blue Professional.

CERINȚE

  • Spațiu liber de 50 x 40 x 50 cm (L x Î x Î)
  • Alimentare de 230V
  • Aprovizionarea cu apă la rețeaua de alimentare cu apă rece
  • Ventilație în partea inferioară a dulapului (inclusiv șablonul)

UȘOR DE MENȚINUT

Schimbați filtrul

Când vine momentul să înlocuiți filtrul, afișajul de pe robinet vă va avertiza cu o lumină portocalie care clipește.

Vizionați videoclipul pentru ghidul simplu.

Schimbați flaconul cu CO2

O lumină albă care clipește vă avertizează când este timpul să înlocuiți flaconul cu CO2.

Vizionați videoclipul pentru a vedea cât de simplu este.

COMANDAŢI FILTRE NOI

1: 1 ÎNLOCUIRE

Pasul 1

Prima dată când cumpărați o sticlă de CO2 aveți nevoie de Sticlă Starterset 2kg CO2 (sau 425 gr) până la 350L apă spumante

Pasul 2

Pentru fiecare reîncărcare, aveți nevoie de flaconul Refillset 2kg (sau 425 gr) până la 350L apă spumante

frequently asked questions

Instalare

Ce trebuie să iau în considerare la instalarea Grohe Blue?

Răcitorul necesită o aerisire suficientă a aerului și necesită un orificiu de evacuare a aerului cald în partea inferioară a dulapului. În fiecare set de produse este inclus un indicator al decupării.

De unde primesc duritatea apei?

Duritatea carbonatului (relevantă pentru filtrul GROHE Blue S, M și L) poate fi măsurată cu banda de testare inclusă, în timp ce duritatea totală a apei (relevantă pentru filtrul GROHE Blue Mg +) poate fi ușor solicitată la apa locală furnizor.

Intreținere

Când trebuie să schimb filtrul?

Filtrul trebuie schimbat după 12 luni sau când capacitatea este epuizată. LED-ul din mânerul stâng al fitingului indică capacitatea filtrului: Lumină intermitentă albastră / turcoaz / verde - capacitate filtru mai mică de 20l -> comandați un cartuș filtru. lumina -> cartusul de filtru trebuie schimbat.

Cum pot schimba filtrul?

Filtrul poate fi înșurubat și scos cu ușurință. Nu este necesară oprirea alimentării cu apă.

Cum pot elimina filtrul?

Filtrul poate fi aruncat ca plastic normal.

Când trebuie să schimb Sticla de CO2?

Când flaconul de CO2 este gol, aplicația Ondus te va informa cu o notificare push și sistemul afectat va fi plasat în fața tuturor celorlalți în biroul de comandă. Mai mult, LED-ul LED-ului din mânerul stâng al fitingului va începe să clipească în alb.

Cum pot schimba sticla cu CO2?

Pentru flaconul de 425 gr, eliberează supapa de presiune care include adaptorul din flacon și conectează o nouă sticlă. Pentru flaconul de 2 kg, închide flaconul, eliberează supapa de presiune inclusiv adaptorul din flacon și conectează o nouă sticlă și deschide-o.

Care sunt capacitățile sticlelor GROHE CO2?

  • Flacon de 425 g = 55 de litri de apă plină
  • Sticlă de 2 kg = 350 litri de apă plină

Ce se întâmplă dacă nu folosesc Grohe Blue pentru o perioadă mai lungă de timp?

GROHE recomandă ca sistemele de filtrare să nu se stingă din funcțiune pentru perioade lungi de timp. Dacă sistemul de filtrare GROHE Blue nu este folosit pentru câteva zile, sistemul de filtrare trebuie clătit cu cel puțin patru litri de apă. Dacă lași sistemul neutilizat mai mult de patru săptămâni, sistemul trebuie curățat cu lichidul de curățare GROHE Blue® Bio-Clean 40 434 001 și filtrul trebuie înlocuit.

Alternativ, poți activa funcția de auto-spălare prin intermediul aplicației Ondus, pentru ca sistemul să fie spălat automat o dată pe săptămână.

Cum pot curăța / dezinfecta sistemul?

Deconectează filtrul și flaconul de CO2 de la sistem. Dezinfectează-ți mâinile și adaptorul de curățare utilizând capul de pulverizare al cartușului de curățare. Apoi atașează adaptorul de curățare la suportul filtrului, înșurubează cartușul de curățare în adaptorul preasamblat și activează modul de curățare automată prin intermediul aplicației Ondus sau a afișajului de răcire.

Curățarea va dura 20 de minute și în timpul procesului LED-ul din mânerul stâng al bateriei se va aprinde purpuriu. După terminarea curățării, lumina purpurie va dispărea. Cureaua de curățare și adaptorul pot fi îndepărtate, iar sticla cu CO2 și un nou filtru pot fi conectate din nou.

Gestionarea stocurilor

De unde pot cumpăra sticle de filtrare și CO2?

Vizitează magazinul online GROHE Blue pentru toate filtrele de înlocuire, sticlele și accesoriile de CO2 sau utilizează caracteristica de comandă a aplicației Ondus.

Cum îmi pot actualiza spațiul de stocare?

Produsele comandate prin aplicația Ondus vor fi adăugate automat în spațiul de stocare. Cantitatea poate fi de asemenea editată manual.

Biroul de control

Cum pot adăuga sisteme la biroul meu de control?

Sistemele pot fi adăugate prin integrarea unui nou sistem în aplicația Ondus. Apoi, sistemul va apărea și în biroul de comandă.

Cum pot crea locații diferite?

Locațiile pot fi create în aplicația Ondus. Toate locațiile create vor apărea, de asemenea, în biroul de control.

Probleme de produs

De ce apa nu curge?

Este posibil ca filtrul să nu fie instalat corect, furtunurile să poată fi îndoite sau alimentarea cu apă să fie întreruptă.

Te rugam să

  • Introduci filtrul drept (1 1/2 - 2 rotații).
  • Verifici furtunurile pentru îndoire.
  • Deschizi complet supapele de închidere.

De ce am E1 pe ecran, nu apă filtrată, LED-ul clipește roșu?

Oprirea siguranței pompei.

Te rugam să

  • Deconectezi sursa de alimentare, aștepți 30 de secunde și reconectezi.
  • Introduci filtrul drept (1 1/2 - 2 rotații).
  • Verifici furtunurile pentru îndoire.
  • Deschide complet supapele de închidere.

De ce am E3 pe ecran, fără apă filtrată?

Nu există nicio legătură între racord și cooler / carbonator sau cablu sau conector.

  • Conectează conectorul plug-in.
  • Contactează serviciul Grohe.

De ce nu am E5 pe ecran, nici apă filtrată, LED-ul clipește roșu?

Funcția de defectare a răcitorului / carbonatorului. Deconectează sursa de alimentare, așteaptă 30 de secunde și reconectează.

De ce nu am E7 pe ecran, nici apă filtrată, LED-ul clipește roșu?

Senzorul a detectat umiditatea în interiorul răcitorului. Deconectează alimentarea cu tensiune, așteaptă 15 minute și reconectează.

  • Dacă este condensat, răcitorul este gata de funcționare după aceea.
  • Dacă se produce scurgere, mesajul de eroare apare din nou și trebuie contactat service-ul GROHE.

De ce am afișat E8, mânerul albastru luminează portocaliu?

Capacitatea filtrului este depășită. Schimbă cartușul de filtrare și resetează contorul de capacitate prin aplicația sau pe ecranul Ondus

De ce am intermitent E9 alternativ cu HI pe ecran?

Coolerul / carbonatorul este supraîncălzit. Asigură ventilația și redu temperatura ambiantă la max. 32 ° C.

  • Lasă răcitorul să se răcească timp de cel puțin 10-15 minute.
  • Resetează mesajul de eroare E9, consultați manualul

Deja ați cumpărat GROHE BLUE Professional? Înregistrați-te acum și obțineți de două ori beneficiul!

Înregistrați acum sistemul dvs. de apă GROHE și obțineți o garanție suplimentară de ani! Doar faceți clic pe link-ul de mai jos, selectați produsul și introduceți data achiziționării și instalării. Certificatul dvs. de garanție vă va fi trimis prin e-mail. Este atât de ușor!

Înregistrează-te acum!
Utilizăm modulele cookie pentru a ne asigura că îți oferim cea mai bună experiență de utilizare pe website-ul nostru. Dacă îți vei continua vizita, vom presupune că ești de acord să primești toate cookie-urile. Poți găsi informații detaliate despre modul în care modulele cookie sunt utilizate pe acest site în Declarația de Confidențialitate. Politica de Confidențialitate