Support / Contact

Între ce ore este disponibil customer service?

Poți lua legătura cu un reprezentat GROHE în intervalul 9:00-17:00.

Cum pot lua legatura cu GROHE customer service?

Pentru a discuta cu un reprezentant GROHE, poți apela 021 212 5050 de Luni până Vineri sau poți trimite un e-mail la info-ro@grohe.com.

Echipa de service lucrează și în weekend?

Echipa de service este disponibilă doar în zilele lucrătoare. Pentru a intra în legătură cu echipa de service, te rugăm să ne contactezi.

Echipa de customer service se ocupă și cu instalarea produselor GROHE în case?

Specialiștii GROHE te pot ajuta cu instalația. Pentru o programare, te rugăm să ne contactezi.

Unde pot să găsesc cel mai apropiat showroom GROHE?

Pentru a găsi cel mai apropiat showroom GROHE, accesează link-ul următor:

https://www.grohe.ro/ro_ro/serviciile-noastre/gaseste-un-partener-grohe/

Cât timp trebuie să aștept pentru a lua legătura cu customer service GROHE?

Facem tot posibilul pentru a răspunde cât mai repede tuturor întrebărilor. Din cauza unui număr mare de solicitări, poate dura mai mult pentru a răspunde cererii tale.

Cât costă o vizită de la customer service?

Costul depinde în funcție de problemă, pentru o estimare a costurilor, te rugăm să ne contactezi.

Cine instalează produsele după ce le cumpăr din magazin?

Noi recomandăm să apelați la un instalator profesionist pentru a instala sau repara produsele GROHE.

Unde pot descărca ghidul de instalare pentru produsul meu ?

Te rugăm să selectezi produsul tău pe site-ul GROHE. Toate fișierele pot fi găsite la Informații tehnice în pagina produsului.

Cât durează procesul de mentenanță și reparație?

Depinde în funcție de produs, procesul durează de obicei între 5 și 20 de zile.