Găsește un Partener Grohe
Showrooms
  • Showroom
  • Partener Service

Catalogul Meu

Nu ai alocat niciun produs.

Odată ce ai adăugat produse în catalog, vei putea descărca lista ta chiar aici.

0 Produs(e)
Descarcă PDF
Șterge tot

Acest produs este deja adăugat în catalogul tău.

Întrebări frecvente despre
GROHE Sense & GROHE Sense+

Alarma de inundație

Cum detectează GROHE Sense o inundație?

GROHE Sense are două ace nichelate în partea de jos. Atunci când apa inundă și conectează cele două ace, un scurt circuit generează o alarmă care este transmisă imediat către aplicație.

Ce se întâmplă în cazul în care GROHE Sense detectează o inundație?

O alarmă este transmisă către tine și contactele tale în caz de urgență printr-o notificare și un email - în funcție de setările tale privind notificarea. De asemenea, dispozitivul va începe să clipească roșu și să țiuie. Dacă folosești GROHE Sense, semnalul acustic și optic se va opri după 1 oră și va începe din nou să clipească și să țiuie după 23 de ore (zilnic până când bateria se consumă). Alarma pentru Sense+ nu face pauză. Pentru a opri dispozitivul de alarmă usucă pinurile de contact din partea de jos a dispozitivului folosind un material fără scame.

Atunci când dispozitivul meu GROHE Sense detectează o inundație semnalul acustic al alarmei nu pornește

În unele cazuri este posibil să dureze până când sunetul alarmei pornește. Independent de acest fapt, un mesaj va fi transmis către aplicația GROHE ONDUS, astfel încât să fii avertizat în cel mai scurt timp posibil.

Detectarea temperaturii și umiditității

Cât de des măsoară GROHE Sense temperatura și umiditatea din cameră?

Temperatura și umiditatea sunt măsurate constant, dispozitivul detectând la fiecare 60 de minute. Zilnic sunt stocate informații despre temperatură și umiditate în cloud-ul GROHE ONDUS.

Dacă dorești să ai mai mult control, alege GROHE Sense+. Cu GROHE Sense+ ai în plus posibilitatea de a primi nivelul actual al temperaturii & umidității apăsând butonul "Trigger Update" din aplicație.

Care este diferența dintre GROHE Sense și GROHE Sense+?

Ambele produse măsoară temperatura și umiditatea constant. GROHE Sense transmite informații privind umiditatea și temperatura o dată pe zi în cloud. Folosind GROHE Sense+ ai posibilitatea în plus de a primi nivelul temperaturii & umidității curente apăsând butonul "Trigger Update" din aplicație.

GROHE Sense măsoară umiditatea aerului absolută sau relativă?

GROHE Sense măsoară umiditatea relativă a aerului. Umiditatea relativă depinde de temperatură. Un nivel al umidității de 100% ar însemna că aerul este complet saturat cu apă la temperatura respectivă.

Instalarea

Unde să instalezi GROHE Sense?

Instalează GROHE Sense în locuința ta în orice locație unde există risc de inundație sau unde dorești să controlezi umiditatea.

  • Instalează GROHE Sense în pivniță, întrucât șansele unor daune determinate de apă sunt mari
  • Instalează sub chiuvete sau bazine, întrucât aici scurgerile sunt observate prea târziu adeseori
  • Lângă mașina de spălat, pentru a te asigura că nu se întâmplă nimic
  • În poduri unde ai ferestre pe care le lași deschise frecvent pentru ventilație, pentru a detecta la timp ploaia care ar putea inunda interiorul.

Cum se instalează GROHE Sense?

Mai întâi descarcă aplicația din Apple Appstore sau din Google Play store, înregistrează-te și setează locuința și camerele dacă nu ai făcut deja acest lucru. Adaugă GROHE Sense unei camere la alegere apăsând simbolul + sau adaugă-l prin intermediul catalogului. Denumește și definește camera, introdu 3 baterii tip AAA (incluse în pachet) și conectează WLAN selectând GROHE Sense SSID și tastând parola pe care o găsești pe spatele produslui. Dacă ai instalat deja produsul și este dificil să vizualizezi parola, te rugăm să folosești dispozitivul mobil pentru a face o poză cu o lanternă.

Apoi, amplasează GROHE Sense pe o suprafață plană (nemetalică/neconductoare) cu pinurile atingând suprafața..

Ce pot face dacă GROHE Sense este prea mare pentru a fi situat în locația pe care doresc să o monitorizez?

Încearcă setul de prelungire 22506LN0 care are o lungime a cablului de prelungire de 1,2 m. Montează placa de bază a setului de prelungire cu cele două șuruburi pe perete. Pune senzorul de la distanță pe o suprafață plană (nemetalică / neconductoare) cu cele două pinuri atingând suprafața.

De asemenea, poți instala GROHE Sense+ dacă dorești ambele extensii și o sursă de alimentare a rețelei.

Ce se întâmplă dacă conexiunea ta WLAN nu este destul de stabilă sau nu poți detecta conexiunea WLAN necesară pentru a conecta GROHE Sense?

Ar putea fi posibile câteva soluții:

  • Întotdeauna poți instala un repetor suplimentar care să îmbunătățească semnalul WLAN mai aproape de produs.
  • Dacă deții o conexiune UTP disponibilă, instalează un punct de acces sau un repetor (poți alege în mod normal între aceste două moduri de operare) direct în conexiunea UTP.
  • Ultima opțiune ar fi să folosești produse cu cablu de alimentare. În acest caz instalează un conector cu cablu de alimentare în apropierea router-ului și unul în apropierea produsului. Alege un produs cu cablu de alimentare care are funcționalitate WLAN, sau ai nevoie de un repetor/punct de acces suplimentar.

Ce pot face dacă nu pot stabili o conexiune către rețeaua mea privată wireless?

Pasul 1: Verifică dacă ai suficientă acoperire a rețelei wireless

Ar putea exista o problemă cu acoperirea rețelei tale wireless. Vezi mai jos câteva posibile cauze și soluții. O aplicație pentru testarea rețelei tale wireless ar putea reprezenta un mod util de identificare a oricăror probleme. Îți recomandăm ‘WiFi analyzer’ (aplicația are aceeași denumire și pentru Android, și pentru iOS)

Problemă posibilă: Dispozitivul este prea departe de router.
Test: Verifică performanța rețelei tale wireless pe măsură ce te îndepărtezi de router.
Soluție: Pentru a rezolva această problemă, fie poți instala un repetor sau un router nou care să ofere performanțe îmbunătățite.

Problemă posibilă: Piedici cum ar fi ziduri groase care slăbesc semnalul rețelei wireless
Test: Testează performanța rețelei tale wireless pe o parte a zidului în comparație cu performanța de partea cealaltă a zidului.
Soluție: Poți utiliza adaptoarele pentru priză care transmit semnalul rețelei wireless prin rețeaua de cabluri electrice existente în clădire.

Problemă posibilă: Rețele wireless multiple care se suprapun într-o zonă. Fiecare router selectează automat și folosește un canal. Canalele sunt numerotate de la 1 la 11. În zonele cu populație densă, rețelele care folosesc același canal se pot suprapune.
Test: Aplicația îți va indica ce canale sunt folosite mai intens.
Solution: Schimbă manual canalul folosit de router-ul tău. Selectează un canal care nu este folosit prea intens. Pentru a realiza această modificare, citește manualul router-ului tău.

Problemă posibilă: Există prea multe dispozitive care folosesc aceeași rețea wireless. Acest fapt poate încetini performanța rețelei wireless – în special dacă utilizatorii descarcă continuu sau urmăresc imagini video în direct.
Test: Aplicația îți indică cât de rapidă este rețeaua ta wireless.
Soluție: Instalează un router cu o capacitate mai mare sau folosește un router pentru rețea wireless cu legături în rețea.

Pasul 2: În cazul în care acoperirea rețelei tale wireless este suficientă. Poate exista o problemă cu router-ul tău. Pentru a afla dacă acesta este cazul, te rugăm să urmezi pașii de mai jos:

  • Folsești o rețea wireless cu frecvență de 2.4 GHz?
    Pentru a putea integra dispozitivul Sense în rețeaua ta wireless, rețeaua ta trebuie să folosească o frecvență de 2.4 GHz. Dispozitivul nu va funcționa cu o frecvență de 5.0 GHz. Poți vizualiza și modifica frecvența de la setările router-ului tău.
  • Rețeaua ta privată este asigurată cu WPA/WPA2?
    GROHE Sense nu funcționează cu rețele wireless deschise. Acesta necesită o rețea wireless care este securizată cu WPA sau WPA2. Rețeaua ta wireless privată necesită prin urmare să fie protejată cu o parolă care să aibă cel puțin opt caractere.
  • Filtrarea MAC este activată?
    Filtrarea MAC este o metodă pentru protejarea rețelelor wireless. Dacă aceasta este activată, router-ul pentru rețeaua wireless va aproba exclusiv dispozitivele cunoscute/înregistrate. Filtrarea MAC nu este activată în mod normal în starea inițială. De obicei, este nevoie să fie setată manual. Dacă ai activat filtrarea MAC, te rugăm să o dezactivezi sau să adaugi adresa MAC a dispozitivului GROHE Sense în lista router-ului tău. Pentru a afla adresa MAC a dispozitivului tău GROHE Sense, descarcă aplicația pentru testarea rețelei tale wireless și inițiază modul de integrare a dispozitivului (LED-ul albastru care clipește) prin introducerea bateriilor. Apoi conectează dispozitivul la telefonul tău inteligent. Aplicația va afișa adresa MAC a dispozitivului tău.
  • Porturile 433 (HTTPS) și 80 (HTTP) sunt deschise?
    Porturile sunt conectori la rețea. Acestea permit rețelei tale wireless să comunice și de asemenea, să faciliteze alte servicii. Porturile 433 și 80 trebuie să fie deschise pentru a putea stabili o conexiune între GROHE Sense și rețeaua ta wireless. În majoritatea cazurilor, aceste porturi sunt deschise în starea inițială. Dacă nu sunt deschise, te rugăm să citești manualul router-ului tău.
  • DHCP este activat pe router-ul tău?
    DHCP este un protocol de comunicare pentru comunicații între dispozitive și rețeaua wireless. Acesta trebuie să fie activat pentru a permite utilizarea GROHE Sense. DHCP este activat în mod normal în starea inițială pe routere. Vizitează următoarea pagină web pentru o explicație privind modul în care poți afla dacă DHCP este activat și cum poate fi activat: http://www.wikihow.com/Configure-a-Router-to-Use-DHCP
  • Router-ul suportă IPv4?
    IPV (Internet Protocol Version) este modul prin care router-ul tău comunică cu dispozitivele conectate la el. Există versiuni diferite: IPv4 și IPv6. Dispozitivul GROHE Sense comunică folosind IPv4, astfel încât router-ul pentru rețeaua wireless are de asemenea nevoie să suporte IPv4. În majoritatea cazurilor, router-ele suportă atât IPv4, cât și IPv6. Poți verifica și modifica acest aspect de la setările router-ului tău. Această pagină web explică procesul: http://testingfreak.com/change-enabledisable-ipv4-ipv6-computer-windows/

Echipamentul hardware

Cât de mare este GROHE Sense?

GROHE Sense este un senzor pentru apă de ø 84 mm și cu o înălțime de 35 mm.

Setul de prelungire constă într-o ramă de ø 84 mm, 38mm înălțime incluzând un senzor și un senzor la distanță cu o înălțime de 10 mm și un diametru de 50 mm. Acesta are un cablu de prelungire de 1,2 m.

GROHE Sense+ are aceleași dimensiuni ca și GROHE Sense și folosește același set de prelungire și are un cablu de alimentare suplimentar de 0,6 m.

GROHE Sense este impermeabil?

GROHE Sense este protejat împotriva apei dispersate (IPX3). În cazul unei inundații, te rugăm să îl usuci imediat. Dacă trebuie să cureți dispozitivul, te rugăm să folosești un material fără scame. A NU se folosi niciun fel de detergenți.

Ce este de făcut dacă bateriile se consumă?

Fie înlocuiești cele 3 baterii AAA, sau în cazul în care ai nevoie de informații permanent, te rugăm să achiziționezi GROHE Sense+ care este conectat la principalele surse de electricitate și drept urmare bateriile nu mai sunt necesare.

Întrebări frecvente
GROHE Sense Guard

Detectarea fisurilor și a scurgerilor

Ce se întâmplă când GROHE Sense Guard nu are electricitate?

Pentru a te asigura că ai în continuare apă proaspătă pentru băut, valva rămâne deschisă pe durata întreruperii curentului electric. Vei vedea, de asemenea, în aplicație că sistemul nu este conectat. Bineînțeles, sistemul repornește imediat ce curentul electric este redat.

Ce se întâmplă atunci când GROHE Sense Guard nu mai are conexiune WiFi?

GROHE Sense Guard continuă să funcționeze. În cazul unei fisuri a țevii, acesta va detecta în continuare și va închide apa. Datele vor fi actualizate imediat ce conexiunea este restabilită și există o memorie tampon de până la 30 de zile, în funcție de comportamentul tău privind consumul. LED-ul pentru conexiune va fi roșu în acest caz.

Echipamentul hardware

Ce conexiuni sunt suportate?

GROHE Sense Guard vine cu o conexiune tată de 1” și cu adaptoare tată de ¾”. Diametrele au fost alese în funcție de cele mai comune conexiuni de pe piața din Europa. În cazul în care ai nevoie de o conexiune mai mică, este întotdeauna posibil să găsești la distribuitorul tău de produse sanitare accesorii o conexiune potrivită. În cazul în care ai țevi cu un diametru mai mare, este recomandat mai întâi să discuți cu instalatorul dacă este în regulă să instalezi GROHE Sense Guard în locuința ta, astfel încât să nu aibă un impact asupra fluxului de apă necesar în situația ta. GROHE Sense Guard este un produs realizat pentru o locuință de familie cu un consum estimat la max. 85 l/min.

Cât de lung este cablul de alimentare?

70 de centimetri. Poți cumpăra oricând un cablu de prelungire din magazinele (online) de accesorii electronice. Uită-te după cabluri albe cu putere mai mică de 12 VDC cu o conexiune tată și mamă de F 5.5 x 2.1 mm / M 2.1 mm.

Ce este inclus în pachet?

Vei găsi în cutie 1 x controlor de apă cu două conexiuni din alamă de 3/4”, o priză cu cablu și informații tehnice despre produs necesare pentru instalare.

Recomandăm instalarea GROHE Sense Guard pe o ramă 22501000. Setul montabil pe perete garantează o instalare facilă. De asemenea, recomandăm instalarea înainte și după GROHE Sense Guard a unei valve de oprire, pentru a prevedea o întreținere mai ușoară și rapidă în cazul în care aceasta este necesară.

Instalarea

Cum se instalează GROHE Sense Guard?

GROHE recomandă un instalator autorizat pentru a instala produsul, întrucât se află în apropierea apometrului, iar instalarea defectuoasă poate avea un impact asupra alimentării cu apă a întregii locuințe. Revizuiește întotdeauna informațiile tehnice despre produs (TPI) furnizate împreună cu produsul sau versiunea online detaliată. De asemenea, poți viziona filmul nostru despre instalare pe care îl poți găsi pe site-ul nostru web sau pe YouTube.

De asemenea, îți recomandăm să instalezi GROHE Sense Guard cu setul de montare pe perete 22501000 pentru a îți asigura o instalare stabilă.

Cum se poate conecta GROHE Sense Guard la aplicația GROHE ONDUS?

Mai întâi, descarcă aplicația din Apple Appstore sau Google Play Store. Înregistrează-te și setează locuința și camerele dacă nu ai făcut deja acest lucru. Adaugă GROHE Sense Guard unei camere la alegere apăsând simbolul + sau adăugându-l prin intermediul catalogului. Denumește și definește camera, bagă în priză GROHE Sense Guard și conectează WLAN-ul selectând GROHE Sense Guard SSID și tastând parola pe care o găsești pe spatele produsului. Dacă ai instalat deja produsul și este dificil să vizualizezi parola, te rugăm să folosești dispozitivul mobil pentru a face o poză cu bliț.

Ce se întâmplă dacă conexiunea dvs. WLAN nu este suficient de stabilă sau nu poți să detectați conexiunea ta WLAN necesară pentru a conecta GROHE Sense Guard?E Sense Guard?

Pot fi posibile câteva soluți

  • Poți întotdeauna instala un repetor suplimentar care să îmbunătățească semnalul WLAN mai aproape de produs.
  • Dacă ai disponibilă o conexiune UTP, instalează un punct de acces sau un repetor (poți alege în mod obișnuit între cele două moduri de operare) direct în conexiunea UTP.
  • Ultima opțiune ar putea fi să folosești produse cu cablu de alimentare. În acest caz instalezi un conector de cablu de alimentare lângă router și unul lângă produs. Alege un produs cu cablu de alimentare cu funcționalitate WLAN, ai nevoie de un repetor/punct de acces suplimentar.

Securitatea

Ce se întâmplă dacă un hacker închide alimentarea mea cu apă?

GROHE depune toate eforturile pentru a garanta folosirea sigură a produselor. În acest sens, folosim cele mai noi măsuri de securitate pentru a preveni folosirea nedorită a dispozitivelor noastre sau pentru a preveni încălcarea datelor și pentru a proteja confidențialitatea. GROHE va pune, de asemenea, la dispoziție actualizări ale firmware-lui atunci când este necesar și le va distribui prin intermediul aplicației. În cazul în care hackerii ar intra în sistem, ți se garantează că vei avea apă la orice moment prin tragerea ștecherului din priză. Ulterior, poți, de asemenea, să efectuezi o actualizare atunci când actualizarea firmware-lui devine disponibilă.

Întrebări frecvente
GROHE ONDUS App

Compatibilitatea

Ce tip de dispozitive mobile și sisteme de operare sunt suportate de GROHE ONDUS App?

Pentru dispozitivele mobile Apple de la versiunea iOS 9.0 sau peste și pentru dispozitivele mobile Android cu versiunea Android 4.3. sau peste sunt suportate.

Cerințe comune pe dispozitiv:

  • densitate min. 160 dpi pixel
  • rezoluție min. 320x470 pixel

Ce alte dispozitive casnice inteligente pot fi conectate la GROHE App?

La lansare, nu există alte produse care pot fi conectate. GROHE are în plan colaborări pentru viitorul apropiat – întotdeauna în baza standardelor de comunicare WLAN și Bluetooth și, drept urmare, conexiunile se vor baza pe aceste tipuri de protocol.

Ce protocoluri de conectivitate folosesc produsele GROHE pentru GROHE ONDUS Cloud?

Produsele GROHE folosesc protocolul WLAN pentru a se conecta la router-ul de acasă. Router-ul de acasă trebuie să suporte HTTPS, 2.4GHz, și IEEE 802.11b/g/n. Portul 80 trebuie să fie deschis, pot fi folosite numai canalele wireless 1 - 11.

Nu pot găsi aplicația GROHE ONDUS în App Store sau în Google Play Store.

În prezent, GROHE Sense și GROHE Sense Guard sunt vândute exclusiv în Europa și Orientul Mijlociu. Nu este posibilă descărcarea aplicației în alte țări.

Notificări și Erori

Primesc notificări numai când sunt conectat la WLAN-ul meu local?

Nu, ai nevoie doar de o conexiune internet funcțională pentru a primi notificări pe telefonul tău inteligent. Aceasta poate fi o rețea mobilă sau orice alt WIFI. De asemenea, GROHE ONDUS te poate informa pe tine sau alte persoane de contact prin intermediul email-ului, în caz de urgență.

Cum mă pot asigura că primesc mesajele și avertizările când ecranul este blocat?

Te rugăm să verifici în setările telefonului tău inteligent dacă GROHE ONDUS are permisiunea de a transmite mesaje pe ecranul blocat.

Aplicația mea nu mai funcționează. Ce pot face?

  • Te rugăm să verifici conexiunea internet și este posibil să fie nevoie să reconectezi aplicația la rețeaua ta mobilă sau la WLAN
  • Repornește aplicația
  • Te rugăm să te asiguri că rulezi cea mai nouă versiune a aplicației. Verifică Apple App Store sau Google Play Store pentru ultimele actualizări
  • Dacă acestea nu funcționează, te rugăm să contactezi serviciul de suport al GROHE

Am primit un mesaj de eroare când am urmat link-ul de activare din mesagerie.

Acest link de activare este valabil numai pentru 24 de ore. Ulterior expirării acestei perioade, poți solicita un nou link de activare. În acest sens, trebuie să încerci să te autentifici cu datele alese pentru cont în aplicația GROHE ONDUS.

Securitatea și Confidențialitatea

Ce fel de date sunt stocate?

GROHE ONDUS stochează numai datele necesare pentru a asigura deplina funcționare a dispozitivelor tale. Pentru informații suplimentare, te rugăm să verifici declarația de confidențialitate din aplicație.